Verhuisd naar VEERLEZ.NL

Al enige tijd is mijn blog te bereiken via veerlez.nl maar nu zag ik dat wordpress soms ook reclame laat zien onder aan blogposts! Dus dat was een goede motivatie om de blog dan daadwerkelijk te verhuizen naar mijn eigen domein! Dus vanaf nu zal ik nog alleen nog maar updaten vanaf veerlez.nl! Het verhuizen is voorspoedig gegaan, enkel de layout wilde niet mee verhuizen, dus een tijdelijke layout, maar wel echt verhuisd! Wil je mij blijven volgen, dan kan dat via bloglovin of Facebook!

Follow on Bloglovin

2 gedachten over “Verhuisd naar VEERLEZ.NL

Geef een reactie

